Friday, February 11, 2011

PERLU KE ADA PERASAAN WAS2 BILA BER-"CINTA"

Mari kwn2 mk nk cite sikit ni,,,,
nk cite pasal CINTA ngan kowng sume ni,,,,,
mesti sume pnh ada perasaan CINTA terhadap seseorang kn,,,
walaupan x dibalas CINTA tu (BERTEPUK SEBELAH TANGAN)...
Emmm msti ada kan,,,Btw ada yg BERCINTA coz NAFSU...
Ada yg BERCINTA coz FAMILY..Ada jugak BERCINTA coz HARTA...
& mcm2 lagikan.....
ape2 pn,,,sume org BERHAK menerima CINTA tu kn..???




Nk berkongsi cerita pasal CINTA aku ni ngan kowng sume...boleykn???
ofcoz la boley coz ni BLOG aku,,huikhuik...nk bce,bcelah,,,xnk bce xpyh bace....
hahahaaa...


aku ni seorang yg "PERIANG",,,btw periang2 aku pn ada tahapnye,,,
lau owg cari pasal jgn buat aku MARAH .....
ada yg yg TUKUL lekat kat kepala kowng t..huikhuik,,,
Aku sekarang BERCINTA dgn MOHD FIRDAUS BIN ******....xpyhlah nme bapak die skali yer,,huhuuu...
emmm dah setahun dah kitowng bersama,,,walau pun ada pahit manis nya...
yg lebihnya PAHITLAH,,,coz belum memahami antara 1sama lain,,,,
sellunya die kata aku yg sellu buat MASALAH,,,,???
Ape sey,,,aku SYG die kot,,,aku ni ramai kwn o die xterima,,,,
coz aku lbih pentingkn KAWAN2 dripd die,,,,Padahal aku SYG sgt kt die...
tu pn xpercaya aku ke????(12 jan 2010-cople)....


(20/8/2009-16/10/2009)-COUPLE(ARWAH SAIFUL)head-down-oh no-crying
Ada CINTA aku dihentikan dgn mase dhulu,,,,ditinggalkn tanpa sebab,,,emm..
aku xapat terima kenyataan tu,,,coz tinggalkan aku cm uh je,,,,,
lau kowng msti KECEWA kn????
ape pn aku dah MAAFKAN ARWAH,coz wat aku cm uh,,,,kwn die pn ada gak ckp at aku yg die dah maafkan aku,,,emmm,THANKS LAA,,,MOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT,,AL-FATIHAH~  AMIN~......
meninggal akibat BARAH OTAK(14/11/2010)....mama-running-crying


emmm btw ape pn kisah CINTA korang,,,korang harus BERSYUKUR coz ada yg SYG korang,,in-love
walau pahit mcm mne pn ja'at cmne pn KEKASIH (BF/GF) kita,,,kita harus terima die seadanya,,,,,,coz tu ada lah PILIHAN korang sendiri kn,,,,
HEBATNYA kuasa CINTA pada ILLAHI...
KUATNYA CINTA pada setiap insan yg diBERKATI CINTANYA....
semoga aku & korang sume dpt CINTA yg HAKIKI bkn kerana HARTA @ NAFSU,,,,
TApi kerana ikatan yg IKHLAS & SAH.....
IKHLAS menerima CINTA die,,,,,
IKHLAS dlam setiap percakapannya,,,
IKHLAS atas perbuatan baiknya.....
AMIN,,,,~ ^_^bye





6 comments:

  1. mesti la kena ade prasaan was2 tu...tapi jangan ar smpai bole wat gduh..selidik dulu..jgn men terjah jup... hehe..skdar bg pndpt jup,...hohoho

    ReplyDelete
  2. hohooo...betoi2 uh,,,btw ape2 pn yg die buat kite p'lulah taw kn,,,
    dan lagi 1 ape3 pn yg terjadi pd dri kite taw die msing2 p'lu mmahami antara 1 sama laen,,kn3...=)

    ReplyDelete
  3. yup...betol tu,,,
    saye skong..hehehe =)

    ReplyDelete
  4. hohohoo,,,setuju sje lah,,cik dayah,,huikhuik..=)

    ReplyDelete